FAQ

W jaki sposób mogę wysłać relację?

Relację należy wysłać po przez wypełnienie formularza lub na adres mailowy koordynatora programu: anna.piszewska@ceo.org.pl.  Zdjęcia do relacji proszę wysłać także na maila koordynatora,  w temacie wpisać tytuł relacji.

 

Kto powinien być autorem/autorką relacji?

Autorami relacji powinni być członkowie klubu czytelniczego. Relacja może powstać przy wsparciu opiekuna/opiekunki.

 

Co powinno znaleźć się w relacji? 

Wskazówki dotyczące relacji znajdują się TUTAJ.

 

Kiedy należy wysłac relację?

W programie trzeba wysłać przynajmniej dwie relacje z działań klubu czytelniczego (jedna na semestr). 

W związku z dużym zainteresowaniem programem uczestnicy zostali podzieleni na cztery grupy. Każda grupa dostała swój indywidualny termin nadesłania relacji w semestrze zimowym oraz letnim. Ostateczne terminy wysłania pierwszej relacji upływa 28 lutego 2017 r., termin wysłania drugiej uplywa 15 maja 2017 r.